У марту 2022, одазвали смо се на позив Завода за вредновање квалитета образовања и васпитања и у сарадњи са европским партнерима из Ирске, Литваније и Словеније, и одабрани смо са још осам школа за учешће у пројекту Селфи академија дигиталних школа.
Селфи академија дигиталних школа има за циљ да допринесе формирању онлајн заједнице у којој постојеће дигиталне школе (школе ментори) уз помоћ националних ментора деле искуства, препоруке и стручност са школама чланицама Селфи академије (школе чланице).*
Учешћем у пројекту школа чланица добија:
- подршку националних ментора и школа-ментора за развој дигиталних капацитета установе према областима Селфи инструмента (Руковођење, Инфраструктура, Настава и учење, Вредновање, Континуирани професионални развој и Дигитална компетенција ученика) и према додатним областима STEAM и Онлајн учење;
- приступ платформи на којој се налазе квалитетни ресурси (у виду кратких препорука, стручних материјала, презентација, аудио и видео-записа) који могу подржати школу на путу дигиталне трансформације у складу са њеним потребама утемељеним у резултатима самовредновања;
- подршку националних ментора и школа-ментора за припрему дигиталног сегмента Развојног плана установе;
- сертификат о учешћу у међународном пројекту за све запослене који учествују у његовој имплементацији;
- остале врсте подршке у складу са потребама школе и даљим развојем пројекта.
Од изабране школе чланице очекује се да:
- је спровела самовредновање применом Селфи инструмента;
- настоји да примењује дигиталне технологије са циљем да унапреди како процес наставе и учења, тако и све остале школске процесе;
- сарађују са националним ментором и школом-ментором, и користи ресурсе доступне на платформи пројекта Селфи академија дигиталних школа у циљу јачања сопствених дигиталних капацитета.
_______
*Део текста преузет је са сајта ЗВКОВ-а.